innity_adZone3

AD

adsense

新增旅遊群組讀者交流分享資訊
↓按此加入
日本wifi 低至$13!(機場取還)
網絡覆蓋讓你玩盡全國
上下載速度高達40Mbps/15Mbps
台灣wifi 低至$13!(機場取還)
https://goo.gl/MNrGdu
韓國wifi 低至$13!(機場取還)
https://goo.gl/QxQ5hH

24小時櫃檯服務,讓你行程無憂


2014年4月10日星期四

東張西望 梁乃鵬回應前PA出書事件 偽文豪 TVB血淚屎



https://www.youtube.com/watch?v=wWDdLaEMtt8&feature=youtu.be

東張西望 梁乃鵬回應前PA出書事件 偽文豪 TVB血淚屎

現真身唔驚得罪人
偽文豪鬧爆TVB

195,601
無綫前助導(PA)偽文豪收起「必要的沉默」,出書大爆無綫黑幕,書本未見街,爭議已四起,先有王晶在微博狠批他「唔捱得」,繼有無綫自製「教育電視式節 目」講解做PA的苦與樂。偽文豪一直隱姓埋名,朋友稱他文豪或豪仔,昨日他接受本報專訪時終現真身,三十歲的他一臉自信,不怕得罪人及被起底,亦不擔心前 途受阻:「我靠才華㗎嘛!」
記者:記 偽文豪:偽
記:點解要隱姓埋名唔用真名?facebook都只見到你半邊面?
偽:文人嚟㗎嘛,梗係用筆名啦,唔係都唔會叫自己做偽文豪咁搞笑。你話用真名唔係唔得,遲早有一日會有人知道我真名,但你叫我講我又唔鍾意呀。哈哈哈!我幅相都畀你哋翻loop咗好多次,嗰個都係我。
記:07-08年,做無綫助導係你第一份工作,係咪太辛苦好多嘢想要發洩?
偽: 係我客觀觀察到嘅嘢,只係想分享經歷,本書好壞都有,但正面就少啲(偷笑)。大家可以當小說咁睇。裏面由我入去開始寫到點解要走,有晒起承轉合,唔係話第 一篇嗰個人對我唔好,第二篇嗰個人對我差,咁冇意思,亦唔會睇得開心,大家當頑童歷險記去睇會開心啲。我講嘅嘢係其實發生過嘅嘢嘛。

三日冇返屋企瞓

記:你驚唔驚你書入面影射嗰兩個藝人(即吳卓羲和林峯),見到面會尷尬?
偽:唔係驚,但實尷尬。其實我對佢哋冇乜嘢,當然佢哋𠵱家會憎我。其實我喺本書度有讚林峯㗎!當然,吳卓羲我真係唔鍾意佢,但呢個世界上,你總有啲人係你唔鍾意啦!佢都唔需要鍾意我㗎。
記:當初點解又要入行?
偽: 一直好想做創作,我都有好多仰慕嘅導演,好似杜琪峯、韋家輝咁。其實做PA(助導)之前都知辛苦,但冇諗過環境真係咁惡劣,我試過三日冇返屋企瞓,TVB 有休息室畀你瞓,裏面有床鋪,但唔知幾耐冇洗。我又唔慣有人喺你隔籬扯鼻鼾,寧願自己帶睡袋匿喺辦公室瞓,但其實唔得㗎。
記:有乜促使你離開?
偽: 有啲人話捱多一個月先啦、捱多一年先啦,咁冇意思,做到你唔想做咪唔做,我冇傷害任何人,我自己決定。嗰刻覺得份工冇前途,聽講以前啲叻人三年可以升做導 演,𠵱家可能要八至十年都未得。我聽朋友講,之前港視挖角,TVB寧願搵番好耐冇做、轉揸的士嘅前導演回歸,但都唔肯升個做咗十年八載嘅PA,真係好奇 怪。加上現今娛圈太狹窄,做電視嘅導演出唔到去電影圈搵食,電視業又寡頭壟斷,唉,老生常談,都唔使睇我講。
記:咁大膽出書爆無綫黑幕,驚唔驚得罪人?
偽:都得罪咗啦,但我諗唔使驚嘅,香港係法治社會嚟㗎嘛。我靠才華,人生係冇乜嘢需要驚!
記:家人擔唔擔心?
偽:少少啦,最好唔好提佢哋,𠵱家騎虎難下。
記:怕唔怕將來好難係呢行立足?
偽: 我做緊《100毛》編輯,𠵱家只係普通寫嘢仔箒。唔諗咁遠,有乜做住先,過埋今日先講,哈哈,最可貴係活在當下,你成日諗過去、未來,你做唔番你自己, 你要focus呢一刻。如果真係要講將來,我想做一個偉大作家,唔偉大都唔做,希望做得出色嘅時候就好似陶傑咁拍齣戲。
記:有冇考慮將來返無綫工作?
偽: 去到呢個地步冇乜可能,除非有日TVB改邪歸正,但呢日好似狂派永遠係狂派,博派永遠係博派,我係對事唔對人,TVB Buddy應該明白。其實我最希望TVB改善對員工福利,對觀眾好啲,為觀眾着想,做啲觀眾想睇同高質素嘅嘢,照計有能力咁做。

捱得唔同唔想捱

記:網民對你評論有正面、有負面,仲有人話你係儍仔,介唔介意?
偽:我至今未做過呢樣嘢(儍仔),我諗冇人話鍾意聽,你可以話孫中山都係儍仔,林肯都係儍仔啦咁樣,蘇格拉底都可能有人話佢儍仔,因為佢哋都會做一啲人哋覺得好儍嘅事。
記:王晶都批評你唔捱得。
偽: 係,唔緊要。俾人話梗係會唔開心,我哋呢啲80後全部飲晶哥奶水長大,我又唔好意思狠狠咁批評佢,但我又想回應呢件事。其實佢哋要分清楚,捱得同想唔想捱 係兩樣嘢,我捱得都可以唔捱㗎,我點解一定要捱先?一代比一代係冇意思,因為上一代一定辛苦過呢一代,唔通王晶老竇同王晶講:「嘩,搞錯呀,你咁舒服,我 嗰時唔係咁。」世界唔係以前咁樣,唔通我哋又講番秦朝,嗰時邊有車搭,要行一公里路,咁比咪冇意思囉。
記:點解搵陳志雲寫序?
偽:我淨係電視見過佢,做《100毛》時亦電話訪問過,佢好nice,佢連我乜樣都唔知,唔知我咁靚仔,哈哈哈!我亦有搵過王維基先生寫序,但可能佢係大忙人,冇留意我小小留言訊息,但我真係好支持佢,好有熱誠搞好電視。
記:覺得本書賣唔賣得?
偽: 賣得嘅……應該,點會唔賣得吖。我比較擔心之後寫啲乜箒。本書聽日(今日)港島區可能有得賣,正式發售就下星期一。雖然部份係以前facebook寫,但 作為有誠意作者,我都花咗幾個月時間重新雕啄過,其實我比較尊重啲讀者,我將佢哋放第一位,唔係將藝人幾差幾差放第一位,我想讀者睇得開心,本書好好笑, 有笑點夾雜辛酸史。

「論點無懈可擊」

記:你係咪自信心爆棚?
偽:有朋友咁講,都冇所謂,當你批評一個人自大,你 要知道嗰個人有幾多實力。所以我會叫嗰啲話我自大嘅人,去諗吓究竟佢知唔知我有幾多實力先啦!過份自信唔代表唔聽人意見,如王晶先生講意見我會聽,但有時 啲意見,唔係好work。有用嘅意見要聽,但我𠵱家係作家,好猶疑就冇說服力。我決心做一個作家,就要有自己睇法,其實我平時待人接物好謙厚嘅,通常人 哋叫我做乜我就做乜,好似狗仔咁好聽話嘅。不過你問我對呢件事有乜睇法,我覺得我嘅論點係無懈可擊。佢哋道理上係唔可以完全擊倒我,而我係完全擊倒佢哋。
記:係咪好受女仔歡迎?
偽: (昂頭自信)如果話我有好多女,啲女就唔鍾意我,但我會話我鍾意啲女都會鍾意我,過份自信一定有啦!都試過有男仔約我去街。但其實我讀書麻麻,唔係嗰啲傳 統意義上面嘅叻人,我一向係革命份子,思想反叛,唔鍾意聽人哋講,我都有自己嘅諗法。一睇我就知唔係啲乜優異嘅人啦,亦都唔需要得到佢哋嘅認同。
採訪:嵐山
攝影:陳俊強
偽文豪又有料爆

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...